Under uppbyggnad

Som jag skrev förut så är ju just nu hundcoachningen på uppbyggnad. Just nu håller vi på med hemsidan, facebook sidan, lägger upp kostnads förslag osv osv... Det är en hel del som ska göras innan man kan köra i gång ordentligt, så inofficelt har jag startat:) Vill även tala om att alla hundar/hundägare får vara anonyma(om man inte går med på att jag får lägga upp bild) och så klart kanske jag berättar att ja idag hade jag möte med en ny hund som jag ska hjälpa osv.. men inge specifika detaljer.. sen så om man själv vet att man träffat mig, haft möte osv och ser att jag skriver om det så är det ju en annan sak.. det viktigaste är ju att folk inte ska behöva se att jag skrivit tex idag träffa jag stina och hennes hund måns och idag tränade vi passiv träning osv osv för då vet ju alla vem det är jag talar om... nej sekretess och att hundägaren inte behöver känna att jag hänge ut någon är viktig. Däremot kommer jag ju tala om som jag skrev innan att ja idag hade jag två möten, en hundpromenad osv.. och skulle jag sen få godkännade från hundägaren att lägga upp bild så ja då är det ju en annan sak. Hunden och ägarens behov, säkerthet, intrigitet osv kommer i första hand. 
 
En sak jag vill påpeka om igen är att vad problemet än är så är det bara att höra av sig...
det kan vara att man ksa skaffa hund och undrar hur man ska få den att inte kissa inne
till att man kanske hör av sig för att hunden inte funkar med andra hundar osv....
Inga problem är för små och inga frågor för dumma! 
Jag finns för dig och din hund:) 


Kommentarer
Lovisa

Så till exempel om jag har en hund som går dåligt i koppel och är agressiv mot andra hundar då kan du komma och hjälpa mig? Eller har de en specifik plats som man själv ska komma till eller?

2013-06-26 @ 16:36:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0